BIURO RACHUNKOWE FISKUSKOMPLEKSOWA OBSŁUGA PŁACOWO-KADROWA

 

O nas

 

Biuro rachunkowe FISKUS działa od 1999 r. świadcząc kompleksową obsługę w zakresie księgowości oraz płac i kadr dla firm osób fizycznych a także spółek prawa handlowego.

Usługi świadczymy w oparciu o zespół doświadczonych, wysokiej klasy specjalistów, który gwarantuje najwyższą jakość usług świadczonych naszym klientom. Współpracujemy także z doradcami podatkowymi, biegłymi rewidentami, kancelariami adwokatów, radców prawnych oraz notariuszy.

Zapewniamy naszym klientom pomoc w zakładaniu działalności gospodarczej, w przekształceniach firm, w rejestracji spółek prawa handlowego. Szczególnie istotne jest dla nas indywidualne traktowanie każdego klienta oraz gotowość do poszukiwania i wdrażania nowych rozwiązań. Jesteśmy otwarci na sugestie oraz krytyczne uwagi ze strony klientów, co pozwala nam, na ciągłe doskonalenie stosowanych przez spółkę procedur.

Priorytetem  dla nas jest zapewnienie klientom maksymalnego komfortu prowadzenia działalności gospodarczej, poprzez przejęcie części obowiązków i reprezentowanie ich przed organami podatkowymi, sądami i jednostkami ZUS, zapewniając sprawne i profesjonalne wsparcie oraz pomoc niemal w każdej sytuacji. 

 

Oferta Biura Rachunkowego "Fiskus" S.C.

 

  • opracowanie zakładowych planów kont
  • opracowanie polityki rachunkowości
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • ewidencja środków trwałych
  • prowadzenie rejestrów VAT
  • sprawozdania finansowe zgodnie z wymogami Ustawy o Rachunkowości
  • rozliczenia z Urzędem Skarbowym
  • sprawozdania do Urzędu Statystycznego
  • sprawozdania do NBP
  • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
  • ewidencja środków trwałych
  • prowadzenie rejestrów VAT
  • rozliczenia z Urzędem Skarbowym
  • sprawozdania do Urzędu Statystycznego
  • sprawozdania do NBP
  • prowadzenie ewidencji przychodów
  • ewidencja środków trwałych
  • prowadzenie rejestrów VAT
  • rozliczenia z Urzędem Skarbowym
  • sprawozdania do Urzędu Statystycznego
  • sporządzanie list płac,
  • ewidencja wynagrodzeń
  • sporządzenie deklaracji ZUS
  • przekazywanie deklaracji do ZUS w formie elektronicznej
  • informacje o uzyskanych przez pracownika dochodach i pobranych zaliczkach
  • sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dla  pracowników
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych
  • wyliczenie i kontrolowanie pracowniczego stażu pracy
  • określenie i kontrolowanie praw urlopowych pracowników, weryfikacja przysługującego urlopu przy rozwiązaniu umowy o pracę
  • przygotowanie informacji o zatrudnieniu zgodnie  z przepisami  kodeksu pracy
  • weryfikacja starych akt osobowych
  • prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy (na podstawie dostarczonych list obecności)
  • wystawianie zaświadczeń dla pracowników (o zatrudnieniu, o zarobkach)
  • sporządzanie  wniosków   emerytalno- rentowych,  w  tym  świadczeń rehabilitacyjnych
  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej
  • naliczanie składek Pracowniczych Planów Kapitałowcyh
  • pomoc przy zakładaniu działalności gospodarczej oraz przy rejestracji spółek prawa handlowego
  • pomoc przy przekształcaniu formy prawnej prowadzonej działalności
  • sporządzanie wniosków o pomoc de minimis
  • sporządzanie wniosków i deklaracji do PFRON
  • sporządzanie wniosków i refundacji do OHP

 

Siedziba firmy "Fiskus" s. c. Tomiak B., Tomiak-Różańska M.

  • ''Fiskus'' s. c. Tomiak B., Tomiak-Różańska M.
 
 
t1

 

 

Cennik pakietów i usług księgowych

Poniższe ceny nie są ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego

Książka Przychodów
i Rozchodów

od 165 zł netto

Księgi
handlowe

od 500 zł netto

Sprawy pracownicze
i obsługa ZUS

od 40 zł netto

 

 

Przydatne strony

https://ppuslugi.mf.gov.pl/_/#1
Sprawdzenie aktywności podatnika krajowego w VAT

https://www.zus.pl/

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

http://www.pfron.org.pl/

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

https://vies.pl/
Potwierdzenie numeru VAT (VIES) dla transakcji WDT, WDU, WNT – Unia Europejska

http://www.pip.gov.pl 
Państwowa Inspekcja Pracy

https://krakow.stat.gov.pl/
Główny Urząd Statystyczny

https://www.gov.pl/web/rodzina
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

https://www.parp.gov.pl/
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

http://www.sejm.gov.pl/
Sejm Rzeczypospolitej Polskiej (baza aktów prawnych)

 

 

Kontakt z nami

 

"Fiskus" s. c. Tomiak B., Tomiak-Różańska M.

Czynne pn-pt: 7.30 – 16.00

Adres siedziby:

  • 34-120 Andrychów, ul. Juliusza Słowackiego 6

  • Regon : 072184076, NIP : 551-21-24-765

  • Telefon 33 506 52 50, 33 506 52 51
    w godzinach od 8.00 do 16.00

  • E-mail biuro@tomiak.pl

Konto bankowe: Bank ING Bank Śląski
PL 67 1050 1100 1000 0092 5968 3200

 

 

Jak do nas dojechać? Kliknij zobacz na mapie

Pracą Spółki kierują:

  • Licencjonowana księgowa Magdalena Tomiak Różańska nr wpisu 1190/2003

  • Licencjonowana księgowa Barbara Tomiak nr wpisu 33024/2008

Stała współpraca

  • Doradca Podatkowy Urszula Tomiak nr wpisu 03547

  • Doradca Podatkowy Leszek Tomiak nr wpisu 03549

 

1. Administratorem Pana/Pani/Państwa danych osobowych jest „Fiskus” Tomiak B., Tomiak-Różańska M. spółka cywilna z siedzibą w Andrychowie przy ul. Juliusza Słowackiego 6.
Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej mail: sekretariat@tomiak.pl oraz telefonicznie pod numerem : +48 33 506 52 50

2. Rodzaj przetwarzania danych, cel i podstawa:
Administrator danych pozyskuje i przetwarza dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., w następujących celach:

  • świadczenia usług tj. zawarcia i wykonania umowy,
  • wykonania ciążących na Administratorze danych obowiązków prawnych (np. wystawienia i przechowywania faktur oraz innych dokumentów księgowych),
  • rozpatrywania skarg i reklamacji,
  • archiwizowania dokumentów tj. umowy, korespondencji, faktur,
  • dochodzenie roszczeń związanych z zawartą umową,
  • gromadzenie, przechowywanie i udostępnianie danych odpowiednim organom,

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych to: NIP, PESEL, adres zamieszkania, adres do korespondencji, adres poczty e-mail, numer telefonu oraz wszystkie inne niezbędne dane do wykonania niniejszej umowy.

3. Udostępnianie lub powierzanie danych oraz długość przechowywania:
Dostęp do danych będą miały osoby pracujące i współpracujące z Administratorem danych w zakresie realizacji usług na rzecz Zleceniodawcy, w tym realizujących usługi wsparcia technicznego, informatycznego oraz podmioty realizujące usługi prawne i doradcze na rzecz Administratora danych. Dane Zleceniodawcy w przypadkach ściśle określonych przepisami prawa, będą musiały być przekazane organom publicznym uprawnionym do tego.
Dane osobowe będą przetwarzane (w tym przechowywane) do czasu zrealizowania zawartej umowy, a także – po jej zakończeniu – przez czas, w jakim możliwe jest dochodzenie roszczeń w związku z wykonaniem umowy. Dane osobowe będą również przechowywane przez okres wskazany w przepisach prawa (np. ordynacja podatkowa, ustawa o podatku dochodowym).
Podanie przez Zleceniodawcę danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konsekwencją ich niepodania będzie niemożność realizacji umowy. Zakres przechowywanych przez Administratora danych osobowych obejmuje wszystkie dane otrzymane w związku z zawartą umową.

4. Prawa osób których dane dotyczą:

  • Prawo dostępu do danych- czyli uzyskania informacji o celu i sposobie przetwarzania danych osobowych oraz kopii danych,
  • Prawo do przenoszenia danych,
  • Prawo do wycofania zgody- które oznacza, iż można w dowolnej chwili wycofać każdą zgodę, którą wyrażono. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Od złożenia takiej dyspozycji Administrator danych nie przetwarza danych we wskazanym przez Zleceniodawcę celu,
  • Prawo do sprostowania, uzupełnienia, danych osobowych w przypadku gdy są nieprawidłowe lub niekompletne,
  • Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jako organu nadzorczego,
  • Prawo do sprzeciwu, które oznacza, iż można w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych, gdy Administrator danych zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania danych osobowych Zleceniodawcy innemu administratorowi danych,
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych, tj. nakazania przechowywania danych dotychczas zebranych przez Administratora danych i wstrzymania dalszych operacji na danych, za wyjątkiem ich przechowywania,
  • Prawo do częściowego lub całkowitego usunięcia przetwarzania danych ( prawo do bycia zapomnianym), które przetwarzane są przez Administratora danych bez uzasadnionych podstaw prawnych,
  • Prawo do przeniesienia danych osobowych, tj. przesłania danych innemu administratorowi danych (np. innemu operatorowi) lub przesłania ich do Zleceniodawcy.

Administrator danych osobowych nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany poprzez profilowanie.

Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.

 

MENU